Reklamace a záruka

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka dle platného označení výrobku. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně věci nebo její součásti, počíná běžet na zboží nebo jeho součást nová záruka v délce 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Prodávající neručí za vady na výrobků způsobené během přepravy výrobku kupujícímu. Zjistí-li kupující, že byl výrobek poškozen v průběhu  přepravy, musí kupující učinit reklamaci u přepravce a to 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo běžným opotřebením.

Reklamaci je možné uplatnit poštou, či jinou přepravní službou, přičemž reklamovaný předmět MUSÍ být doručeno na adresu provozovny: Jinačovice 501, 664 34 Kuřim, nebo osobně na stejné adrese. Zákazník má právo na náhradu nutně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace (např. náklady na dopravu). Není nutné adresovat reklamaci konkrétnímu pracovníkovi, můžete se obrátit na všechny pracovníky firmy uvedené v rubrice kontakty. Vždy je třeba popsat charakter vady, připojit kopii kupního dokladu (nebo jiným způsobem prokázat uskutečnění koupě) a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Reklamační protokol (potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje) je zaslán zákazníkovi emailem bezprostředně po přijetí reklamace. V případě osobního předání je předán ihned.

Nevyzvednuté, nebo odmítnuté reklamace, budou uloženy ve skladu prodávajícího, přičemž prvních 30 dnů je uložení ZADARMO a za každý další den je účtován poplatek ve výši 30,-Náklady spojené s NEOPRÁVNĚNOU REKLAMACÍ, jsou v plné výši účtovány zákazníkovi, zejména pak dopravné do servisního střediska, výrobního závodu výrobce, zpoplatněné provedení atestací, náklady spojené se zasláním výrobku zpět, zabalení a expediční poplatky spojené s doručením neoprávněné reklamce klientovi.

Spotřebitel při uplatnění záruky má právo:

jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

Kupující je povinen při reklamaci v rámci zákonné záruky prokázat uzavřením kupní smlouvy, nejlépe za pomoci dokladu o koupi.Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Po uplynutí uvedené lhůty, má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Prodávající spotřebiteli vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, popř. písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

 


Možnosti platby

  • Dobírkou, při převzetí zboží
  • Hotově na odběrních místech
  • Bankovním převodem na účet

Odběr novinek

Přihlásit nebo odhlásit:

Možnosti dopravy

  • Osobní odběr
  • Přeprava kurýrní službou

Možnosti platby

  • Bankovní převod
  • Hotově
  • Dobírka